W poszukiwaniu głównego sponsora

Po zakończeniu współpracy z Digitalbits, Roma przyspieszyła w staraniach w celu znalezienia nowego głównego sponsora.

Roma ocenia obecnie trzech kandydatów i ma nadzieję na jak najszybsze osiągnięcie porozumienia.

Właściciel klubu Dan Friedkin i dyrektor generalny Lina Souloukou mają być osobiście zaangażowani w negocjacje.

Według Il Tempo, Giallorossi prowadzą obecnie negocjacje z dwiema firmami: jedną z nich jest znana na całym świecie z produkcji kawy Lavazza, kolejna wymieniana marka to Ferrarelle producent wody mineralnej.

Ponadto gazeta twierdzi, że Roma skontaktowała się również z Qatar Airways, który był głównym sponsorem klubu w latach 2018-2021.

Komentarze

Komentarze są wyłączone dla archiwalnych wpisów.

  • Romulus
    21 lipca 2023, 23:37

    Oby udało się z Lavazzą – duża włoska marka, do pewnego stopnia sama byłaby reklamą Romy na świecie, gdyby robiono wspólne kampanie. Ferrarelle wizualnie też się dobrze powinna prezentować na koszulkach, najgorszy byłby powrót QA

  • irekxsoberxASR
    22 lipca 2023, 07:30

    Lavazza to byłaby petarda

  • Omen
    22 lipca 2023, 10:38

    Lubię Lavazzę więc wszystko by się pięknie dopełniło, poproszę :)

  • riss
    22 lipca 2023, 19:56

    Lavazza sztos, dobra kawa i prawdziwie włoska marka rozpoznawana na całym świecie.