Po zakończeniu współpracy z Digitalbits, Roma przyspieszyła w staraniach w celu znalezienia nowego głównego sponsora.

Roma ocenia obecnie trzech kandydatów i ma nadzieję na jak najszybsze osiągnięcie porozumienia.
Właściciel klubu Dan Friedkin i dyrektor generalny Lina Souloukou mają być osobiście zaangażowani w negocjacje.
Według Il Tempo, Giallorossi prowadzą obecnie negocjacje z dwiema firmami: jedną z nich jest znana na całym świecie z produkcji kawy Lavazza, kolejna wymieniana marka to Ferrarelle producent wody mineralnej.
#Roma pracuje nad znalezieniem głównego sponsora. Jak podało Il Tempo, klub negocjuje umowę z dwiema firmami: jedną z nich jest znana na całym świecie z produkcji kawy #Lavazza kolejna wymieniana marka to #Ferrarelle producent wody mineralnej #wloskarobota pic.twitter.com/1RMkNfewLw
— z Wilkiem na Sercu (@zWilkiemNaSercu) July 21, 2023
Ponadto gazeta twierdzi, że Roma skontaktowała się również z Qatar Airways, który był głównym sponsorem klubu w latach 2018-2021.
Komentarze
Oby udało się z Lavazzą – duża włoska marka, do pewnego stopnia sama byłaby reklamą Romy na świecie, gdyby robiono wspólne kampanie. Ferrarelle wizualnie też się dobrze powinna prezentować na koszulkach, najgorszy byłby powrót QA
Lavazza to byłaby petarda
Lubię Lavazzę więc wszystko by się pięknie dopełniło, poproszę :)
Lavazza sztos, dobra kawa i prawdziwie włoska marka rozpoznawana na całym świecie.