Stroje meczowe

Koszulka domowa 2022/2023

AS Roma we współpracy z firmą New Balance (sponsorem strojów meczowych), ujawniła domowe koszulki na sezon 2022/2023. Oficjalna prezentacja stroju nastąpiła 12 maja 2022 roku:

fot. © asroma.com

Jak można było wyczytać z wpisu na asroma.com:

Celebracja neoklasycyzmu i nowoczesności, projekt ten łączy charakterystyczną czerwono-żółtą paletę Giallorossich z graficznym nadrukiem pochodzącym z historycznego okrągłego herbu ASR z 1930 roku.

Uzupełnieniem nowych koszulek, jest podniesiony kołnierz z guzikami polo o żółtym wykończeniu wraz z mankietem i odwzorowanym tylnym „panelem” do wentylacji.
Słowa „Figli di Roma” („Synowie Rzymu„) są umieszczone na karku w hołdzie dla więzi między miastem, drużyną, która nosi jego nazwę, a wszystkimi, którzy noszą koszulkę. Domowe spodenki i skarpetki dopełniają stylizację, które są w tradycyjnej czerwieni.

Każdy szczegół tej koszulki mówi o nierozerwalnej więzi naszej drużyny z Rzymem, dlatego noszenie go na boisku będzie jeszcze bardziej ekscytujące.” – powiedział kapitan męskiej drużyny Romy Lorenzo Pellegrini.

Kenny McCallum, dyrektor generalny New Balance Football, dodał: „W tegorocznym stroju domowym jest prawdziwe poczucie elegancji. New Balance szukał inspiracji w niesamowitej fuzji przeszłości i teraźniejszości AS Roma, która jest niepodobna do niczego innego na Świecie, a ten projekt ożywia to.

Firma New Balance zastosowała najnowocześniejszą technologię projektowania we wszystkich koszulkach na lata 2022/2023, aby zapewnić doskonałą wydajność. Opracowane przy użyciu innowacyjnej technologii NB Dry, koszulki zapewnią graczom świeżość i suchość od pierwszego do ostatniego gwizdka.

Koszulka wyjazdowa 2022/2023

AS Roma we współpracy z firmą New Balance (sponsorem strojów meczowych), ujawniła domowe koszulki na sezon 2022/2023. Oficjalna prezentacja stroju nastąpiła 7 sierpnia 2022 roku:

fot. © asroma.com

Jak można było wyczytać z wpisu na asroma.com:

Po historycznej kampanii w zeszłym roku, zupełnie nowa, całkowicie biała koszulka czerpie inspirację z neoklasycystycznego okresu Rzymu – z neutralnymi odcieniami słynnej architektury miasta, która stanowi tło dla projektu.

Lupetto„wilczek” kultowy symbol klubu – pojawia się w delikatnym, graficznym, tonalnym efekcie marmurkowym zintegrowanym z przodem koszulki.

Podobnie jak w przypadku domowej koszulki, z tyłu umieszczono napis „Figli di Roma” („Synowie Rzymu”) w hołdzie dla więzi między miastem, drużyną, która nosi jego nazwę, a wszystkimi, którzy noszą koszulkę.

„Jestem wielką fanką koszulki, wszystkie wyjątkowe detale naprawdę się wyróżniają. Projekt jest stałym nawiązaniem do naszego miasta i jego znaczenia jakie stanowi dla tego klubu.” – powiedziała kapitan kobiecej drużyny Romy, Elisa Bartoli.

Kenny McCallum, dyrektor generalny New Balance Football, dodał: „Rzym i całe jego piękno jest sercem tego projektu. Architektura miasta stanowi niesamowite płótno dla koncepcji, która jest nierozerwalnie związana z klubem i fanami”.

Koszulka trzecia 2022/2023

Koszulka trzecia nie została jeszcze zaprezentowana.