Jak podaje Alessandro Austini na portalu Il Tempo, Roma jest gotowa ogłosić porozumienie z Toyotą. Logo firmy ma się pojawić na strojach treningowych wszystkich drużyn Giallorossich, od pierwszej, przez młodzieżowe, po kobiece.
Nadchodzi sponsor, którego w Romie Friedkina nie może brakować. Giallorossi są gotowi ogłosić porozumienie z Toyotą, japońskim koncernem samochodowym, do którego dystrybucji w pięciu stanach USA teksański przedsiębiorca ma wyłączność.
Umowa potrwa dwa lata, z opcją odnowienia na trzeci sezon. Toyota pojawi się jako sponsor na treningowych strojach wszystkich drużyn Romy, włączając kobiece i młodzieżowe. Ostatnią firmą, która „zapełniła” tą przestrzeń była firma bukmacherska Betting. Toyota zostanie też nowym dostarczycielem samochodów dla Romy po zakończeniu porozumienia z firmą Hyundai, której logo pojawiało się na tyle koszulek do końca poprzedniego sezonu.
Szczególnie zadowoleni z umowy są sami Friedkinowie, którzy prowadzili w ostatnich miesiącach rozmowy z Toyotą. Ich wynik nie był aż tak pewny w tym szczególnie trudnym momencie dla rynku samochodowego i ogółem firm.W ślad za umową z Toyotą powinno pójść w najbliższych tygodniach ustalenie tourne po Japonii w trakcie przerwy na Mundial. Tokio czeka na Mourinho, z marką Toyoty na koszulkach treningowych.
Komentarze
Ciekawe czy zostanie to potem rozciągnięte też na meczówki