Po Interze Mediolan na kłopoty z Digitalbits natrafia Roma.
Był Inter, przyszedł czas na Romę. Jak podają dziennikarze, Filippo Biafora i Emanuele Zotti, logo Digitalbits, głównego sponsora Giallorossich, nie pojawi się na koszulkach zespołu w jutrzejszym spotkaniu z Milanem.
Giallorossi zdecydowali się zawiesić obecność loga sponsora na koszulce, w związku z brakiem zapłaty ostatniej transzy sponsorskiej, która miała wpłynąć 31 marca. Roma uznała taką sytuację ze strony firmy sponsora za nieakceptowalną i skorzystała z zapisu w umowie, który pozwala zawiesić pojawienie się logo na koszulkach do momentu gdy sponsor nie zapłaci zaległych pieniędzy. W międzyczasie Giallorossi wystosowali zapytanie do Lega Serie A o możliwość zagrania w jutrzejszym meczu z napisem SPQR na koszulkach. Logo ma też zniknąć tymczasowo z ekranów LED zamieszonych na bandach na Stadio Olimpico. Z Digitalbits na piersiach będą za to grać nadal panie, ze względu na małą dostępność strojów.
To nie pierwsze takie kłopoty na Półwyspie Apenińskim, jeśli chodzi o firmę zarządzającą kryptowalutą Digitalbits, która to jest również sponsorem Interu Mediolan. Amerykańskie konsorcjum latem zeszłego roku zalegało z płatnościami sponsorskimi na konto Nerazzurrich.
Komentarze
czyli od przyszłego sezonu Toyota, i bardzo dobrze
Tak. Jestem za.
I tak długo się wywiązywali, miałem obawy, że te zaległości mogły być większe. A każdy grosz jest cenny w świetle FPP
Tak to jest, gdy na sponsora bierze się kryptowalutowych spekulantów. Przynajmniej na jakiś czas będą za to ładniejsze koszulki z SPQR, szkoda że nie w ogólnej sprzedaży
Ja chcę adidas na sponsora.
I tak długo nam płacili. Bo z Interem to już od roku chyba były problemy. Ciekawe czy uda się podpisać jakiś nowy kontrakt. Dobrze by było bo fundusze opłakane. Pisze się o jakichś dwóch firmach, jedna włoska, druga z zagranicy. Ale bardziej w kontekście partnerstwa, a nie głównego sponsora.