Serwis ASRoma.pl wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia zawarte w Regulaminie ZROZUMIAŁEM I AKCEPTUJĘ
Aktualnie na stronie przebywa 51 gości oraz 1 użytkowników!
Zarejestruj
zapamiętaj logowanie
- przypomnij hasło -
zapamiętaj logowanie
- przypomnij hasło -

Il Romanista: Sytuacja wyjątkowa nie przeraża sponsorów

(Il Romanista - P.Torri) Prawa telewizyjne i bilety. Gdy mierzy się z kwestią szkód ekonomicznych, z którymi będą musiały się zetrzeć kluby, w konsekwencji tragedii, którą przeżywamy, brak możliwości zagwarantowania przekazów telewizyjnych i zerowa sprzedaż biletów, zajmują dwa pierwsze miejsca w tej klasyfikacji, która jednak, jakkolwiek ją ułożysz, będzie miała znak ujemny. Pomyślmy o naszej Romie. Dla przykładu o kontaktach ze sponsorami, którzy, wobec całkowitego zablokowania aktywności sportowej i tym samym wyeliminowaniu widoczności swoich marek, mogą w pewien sposób zakwestionować umowy ekonomiczne podpisane w kontraktach, które w niektórych przypadkach są wieloletnie. Jest ryzyko, podsumowując, że może wpłynąć mniej pieniędzy również ze strony ekonomicznych partnerów klubu Giallorossich? Na dziś odpowiedź brzmi: nie. Mówimy to, gdyż taką odpowiedź dali Romie wszyscy sponsorzy.

Odpowiedź, która przyszła do klubu Giallorossich bezpośrednio w trakcie telekonferencji, do której doszło w poniedziałek w siedzibie przy Tołstoja. Ze strony Romy uczestniczyli CEO Gudino Fienga, numer jeden handlu i marketingu Francesco Calvo i odpowiedzialny za sektor handlowy i administracyjny, Giorgio Brambilla. Z drugiej strony ekrany udział brali wszyscy przedstawiciele niemałej rodziny partnerów Romy. Czyli: główni sponsorzy Qatar Airways, Hyundai, Nike, pierwsi dwaj z umowami do 2021 roku, trzeci do 2023; partnerzy Premium: Sky, Linkem, Natalucci & Partners, Frecciarossa, Man Power Group, CB Cashbackworld; Oficjalni partnerzy: La Molisana, Kimbo, Trentino, Tombolini, Algida, San Raffaele, Gazzetta dello sport, Socios.com, Fxoro, Easports; techniczni partnerzy: Peroni, Facile ristrutturare, Italia camp, Gatorade, Sixtus.it, Vivaticket, Roma est, Sparco; partner medialny: Dazn.

28 marek, które mają porozumienia partnerskie z klubem Giallorossich było w całości obecnych w czasie poniedziałkowej wideokonferencji. Było to spotkanie naznaczone serdecznością i dostępnością. Żadnej ze sponsorów nie zgłosił problemów ekonomicznych. Wszyscy rzecz jasna zasięgali informacji na temat tego jak będzie mógł wyglądać przyszły wizerunek naszej piłki, podsumowując czy i kiedy wystartuje nasza liga. To odpowiedź, której oczywiście Roma dać nie mogła. Prawdą jest jednak też, że Giallorossi chcieli spotkania, aby podkreślić sponsorom swoją dostępność do wyjścia naprzeciw potrzebom każdej marki. Wszyscy zostali zapewnieni co do zobowiązań zawartych w umowach, choć nie przewidują one żadnych rekompensat przy nieprzewidywalnych i nadzwyczajnych sytuacjach, jak ta, którą przeżywamy. Giallorossi poinformowali też swoich partnerów, że oceniają serię inicjatyw na najbliższe dwa miesiące, aby móc w jakiś sposób zmniejszyć szkody wywołane brakiem gry w rozgrywkach, brakiem meczów i tym samym relacji telewizyjnych.

Kierownictwo przy Tołstoja przyjęło z dużą satysfakcją, że, ze strony sponsorów, nie ma żadnego rodzaju lamentów, przeciwnie wola odnowienia ducha współpracy. Zagwarantowano też zamiar, w przypadku umów, które wygasną 30 czerwca (o ile nie zostaną odnowione, ta z Frecciarossa została już przedłużona do 2022 roku), że zatrzymanie współpracy będzie mogło opóźnić się o kilka miesięcy, niezbędnych do spełnienia zobowiązań podjętych w momencie podpisów. Roma zaproponowała też swoim partnerom, aby przesłali w najbliższych tygodniach do klubu projekty użytecznych inicjatyw. Inicjatyw, w których, co zostało sprecyzowane, nie mogą brać rzecz jasna udziału piłkarze. Trzeba powiedzieć, że również w tym momencie do Romy wpłynęła propozycja, która dotyczy jej graczy. Program Sky Catellana, dla przykładu, pytał o obecność jednego z graczy Giallorossich w studiu w Mediolanie, aby nagrać program. Musimy wam mówić jaka była odpowiedź Romy?

Koronawirus w przypadku Romy zastopował jedne negocjacje (sektor żywieniowy), które były bliskie zakończenia z nowym sponsorem. Doszło niema do podpisów, ale wszystko zostało zablokowane. I przeciwnie, w kryzysie, który przeżywamy, Giallorossi mogą sprowadzić z powrotem starego sponsora. Czyli Betway, firmę bukmacherską, z którą klub został zmuszony zerwać umowę z powodu zakazu reklamowania przedsiębiorstw bukmacherskich. Teraz, wśród próśb, które piłka włoska zwróci do rządu, z celem ograniczenia liczb kryzysu, będzie też przywrócenie zielonego światła firmom, które zajmują się zakładami sportowymi. Roma w przypadku Betway posiada uprzywilejowany kanał. Możemy założyć, że rzad powie "tak"?

Karma: +0
26.03.2020; 19:38 źródło: ilromanista.eu dodał: abruzzi
czytaj więcej o: Prasa Sponsor

Komentarze (1)

Profil PW
majkel Dodano: 11 dni temu | Karma: 1
Ostatnio zastanawiałem się właśnie, jak wygląda sytuacja ze sponsorami. Umowy to zobowiązania. Obecnej sytuacji nikt nie mógł przewidzieć. Ciekawe, czy taki spokój będzie panował w dłuższej perspektywie.
Kartka z kalendarza
    Wydarzenie na dzisiaj (2020-04-6):
    • Brak
Shoutbox
  • Totnik; 16 minut temu

    P.s.. ależ ja Bekama wcale nie krytykowałem :)
    Dążę go sympatią piłkarz z jeszcze pięknych romantycznych piłkarskich czasów ...

  • Burdisso; 34 minut temu

    Przydal by sie artykul jak we włoszech rozwiązali kwestie finansowe podczas korona wirusa. Ciekawe czy w Romie pilkarze by sie zgodzili na 30% jak w juve

  • majkel; 1 godzinę temu

    jak jest? jest dobrze :D

  • abruzzi; 1 godzinę temu

    U nas jest cacy na zewnątrz, pod publiczkę, a w środku wiadomo jak jest. Najdobitniej opowiedział o tym Totti, ale też opowiadało wielu innych.

  • samber; 1 godzinę temu

    Liverpool się błaźni. Tak się nie robi jeśli chce się mieć dobrą atmosferę w klubie. Ale co się dziwić, takie czasy. U nas też przestali się liczyć z ludźmi. Jak jest z pracownikami tego do końca nie wiemy, ale wiemy jak potraktowany Tottiego, De Rossiego. Jufe też się z Del Piero nie bawili. Tak dziś jest - klub to tylko firma.

  • abruzzi; wczoraj o 12:27

    No to mało logiczne. Natomiast, co z tych przychodów, jak mają więcej zaciągniętych kredytów? Tak czy inaczej trzeba ciąć koszty. Gdyby było tak fajnie i miło, to by tego nie robili.

  • Dzulian; wczoraj o 12:17

    Liverpool nieźle się ośmiesza... nawet ich byli piłkarze są zszokowani. Otóż klub który w ostatnich latach zanotował niebotyczne przychody, odesłał swoich nie-grających pracowników na rządowy program 80% pensji.
    Logika- ludzie którzy zarabiają np 3000 funtów won na rządowy program bo nas nie stać. A piłkarz który zarabia 200.000 po obniżce dalej dostanie ze 120.000

  • volt17; wczoraj o 11:05

    Ja tam akurat się zgodzę z Totnikiem. Piłkarz dobry ale nie tak jak się go próbowało kreować, szczególnie wśród tamtego pokolenia naprawdę kozackich graczy. To co miał wybitne to długie krosy.

  • Ziomson; 2 dni temu

    W życiu są 3 pewne rzeczy: śmierć, podatki i Totnik krytykujący dobrych piłkarzy :D

  • samber; 2 dni temu

    Beckham miał nie tylko świetny strzał ze stojącej (to ma i Pjanić), ale też bardzo dobre podanie w akcji i asyst miał znacznie więcej niż goli. Facet swoją wartość boiskową miał, a że przy tym potrafił się wypromować to fakt

  • CanisLupus; 2 dni temu

    Czy ja wiem? Strzał miał niezły ;)

  • Totnik; 2 dni temu

    Legendarnego Beckhama nikt nie przebije w mega karierze niezwykle przeciętnego piłkarza :)

  • abruzzi; 2 dni temu

    Zrobił karierę jako człowiek mem, a nie sportowiec. A w dzisiejszych czasach to wiadomo, najlepsi sportowcy idą na równi z najlepszymi memami. Neymar jest dobrym piłkarzem, ale nigdy w życiu nie dorósł i już nie dorośnie nawet do paznokcia Messiego czy Ronaldo. A jednak w mediach mówi się o nim po równo jak o tamtych. Bo poza tym, że jest dobrym piłkarzem, jest też dobrym sportowym memem, mocno promowanym od początku.

  • majkel; 2 dni temu

    No, też oglądałem. Mejman, woda, colka, tarcza, worek kartofli i piątka z psychologii. Przerażające jest to, że tacy ludzie robią "karierę". Stanowski gasił go, jak peta.

  • Quattro; 3 dni temu

    Ja oglądałem. Dobra odskocznia od wirusa.
    Telefon ze Zlotoryji od Romana jest tak piękny, że kilka razy już dawałem powtórkę.

Tabela / Strzelcy - Serie A
Klub M P
1. Juventus FC 26 63
2. SS Lazio 26 62
3. FC Internazionale 25 54
4. Atalanta BC 25 48
5. AS Roma 26 45
6. SSC Napoli 26 39
Zobacz pełną tabelę
Wyniki Serie A
26 kolejka - 08.03-09.03.2020
  • Lazio
    2 : 0
    Bologna
  • Udinese
    0 : 0
    Fiorentina
  • Napoli
    2 : 1
    Torino
  • Milan
    1 : 2
    Genoa
  • Lecce
    2 : 7
    Atalanta
  • Parma
    0 : 1
    Spal
  • Sassuolo
    3 : 0
    Brescia
  • Juventus
    2 : 0
    Inter
  • Sampdoria
    2 : 1
    Verona
Ankieta

Obecnie żadna sonda nie jest aktywna

Ranking graczy / typera
Poz. Użytkownik Pkt
1 fl4shu 13000
2 Mag1907 10000
3 WolvesAS 5413
4 x305 4792
5 grubyswa 2000
Statystyki strony
  • Newsów: 23295
  • Użytkowników: 2155
  • Ostatni użytkownik: Magnum
  • Istnieje od: 6252 dni
  • Gości online (anonimowych użytkowników): 51 (0)
  • Użytkownicy online (1):

    majkel