Serwis ASRoma.pl wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia zawarte w Regulaminie ZROZUMIAŁEM I AKCEPTUJĘ
Aktualnie na stronie przebywa 129 gości oraz 0 użytkowników!
Zarejestruj
zapamiętaj logowanie
- przypomnij hasło -
zapamiętaj logowanie
- przypomnij hasło -
17.10.2021; 22:59 źródło: własne dodał: majkel
czytaj więcej o: Główne newsy Roma - Juventus

Komentarze (45)

Profil PW
Hakonas Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 4
No cóż. Powinno było być 1:1, zwłaszcza że Juve nie grało dobrze
Profil PW
CanisLupus Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 0
Roma już od dłuższego czasu, jest jak Barcelona bez Messiego w tym sezonie. Niby grać umie ale nie ma w tej drużynie takiej wewnętrznej siły, wiary we własne możliwości, charakterności, zacięcia, bezczelności. Brakuje mi prawdziwego lidera, takiego walecznego zbira, który ryknie, zawalczy i natchnie tych mazgaji do szturmu. Piłkarsko nie ma dramatu ale mental bez zmian. Szkoda też Zaniolo. Coś to jego zdrowie zawodzi. Oby to nie była poważna awaria organizmu. Mnie ten mecz rozczarował, bo nie powinniśmy go byli przegrać. Nie z takim byle jakim Juventusem.
Profil PW
Kebby Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 6
Mam nadzieje ze Zaniolo bez poważnego urazu bo będzie bryndza... Do przerwy powinno byc 1:1
Profil PW
globus78 Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 2
W naszej kochanej drużynie brakuje kogoś pokroju Francesco lub DDR.
Profil PW
Burdisso Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 2
W życiu są tylko 3 pewne rzeczy.. śmierć, podatki......i że Miki zagra fatalnie po przerwie reprezentacyjnej.
Profil PW
Przemek Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 4
Powinno być 1-1 Orsato przekręcił nas na gola. Wcale nie graliśmy zły mecz. Ciężko jest kreować sytuację kiedy 11 zawodników broni na 45 metrze praktycznie cały mecz. Zabrakło nam szczęścia i mocniejszej ławki. Eldor po wejściu był całkiem nie zły ale już El Scharawy tragiczny, jak do tego dodamy czlapajacego Mikiego cały mecz to z każdym przeciwnikiem były by ciężary.
Na wynik jestem raczej wkurzony niż zawiedziony, przegrać w takim stylu żaden wstyd.
Powoli ale chyba idziemy w dobrą stronę, widać drużynę i chęć do walki. Oczywiste jest że nie zawsze wygramy mając kilku ananasów w składzie ale jest duża różnica pomiędzy takim meczem a meczami z poprzedniego sezonu. Myślę że do kosza powoli możemy wyrzucić narrację że nie potrafimy wygrywać z dużymi zespołami, grając podobnie jak wczoraj pewny jestem że za chwilę zaczniemy na nich zdobywać punkty. Najlepszy mecz na Allianz od czasów naszej porażki 3-2 ( wygranej 3-1 nie liczę poważnie). Po prostu szkoda tego wyniku bo przebiegu na przegraną nie zaslugiwalismy zupelnie
Profil PW
Totnik Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -2
Krótko przed meczem czytałem gdzieś że Maślak na 33 pkt w prestiżowych meczach z silnymi rywalami zdobył aż 4...
Jose narazie 0/6...

Uprzedzając hejt nie pisze że Jose to samo co Fonseka i Jego Roma taka sama jak tamta. Wydaje się że jest dużo lepiej. Maślak wygrywał z leszczami jakby na farcie i męcząco a Józef pewne. W meczach z silnymi Maślak nie istniał a Roma Józefa jakby stara się i ma jakiś charakter ALE ostatecznie zawsze liczą się wyniki.
Czeka Nas Milan i Napoli i mam nadzieję że wnioski i nastroje nie będą te same jak po tym meczu ...

No i jak Zaniolo Nam wypada rzeczywistość robi się ponura ...
Profil PW
ermac Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 0
Wstydu nie było, natomiast przydałby się prawdziwy dzik w obronie (ktoś na miarę Benati czy Manolasa).
Profil PW
Robson Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -2
Totnik a w którym to meczu ligowym Roma wygrała pewnie w tym sezonie ? ? Tych punktów mogło być jeszcze mniej bo szczęśliwie punktowali z Fiorentiną i Sassuolo . Na dzień dzisiejszy sportowo i taktycznie to Mourinho nie wniósł nic do tej drużyny a że zbliża się dziesiąta kolejka to można powoli coś tam zacząć podsumować . Będąc sprawiedliwym skoro wszyscy równo jechaliśmy po Fonsece to trzeba przypomnieć że jego rodak miał cały sezon przygotowawczy i zostało wydanych blisko sto mln euro jak się okazuje na marne transfery bo tylko bramkarz jest w stanie się obronić ale reszta łącznie z czarnym "Schickiem" który może ustrzeli z osiem bramek przez wszystkie 38 kolejek już nie . Wczoraj aż się prosiło żeby wszedł Mayoral ale po co robić zmiany skoro pupil Mourinho musi grać od pierwszej do ostatniej minuty .
Profil PW
Felek Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 1
Juve właśnie tak zdobywa mistrzostwa, wygrywając mecze w beznadziejnym stylu, a nie po ładnej finezyjnej grze -.-
Profil PW
Totnik Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -2
Robson w odniesieniu do Maślaka Roma gra bardziej pewnie - moja subiektywna opinia - ale jak pisałam ostatecznie liczą się wyniki.
Profil PW
Barteq Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 1
Mi się nie chce za bardzo gadać o meczu z perspektywy piłkarskiej. To jak zagraliśmy to jedno, ale to co zrobili sędziowie...

Przy golu juve ręka Cuadrado, pominięta przez realizatora i VAR. Jako że Bentancur strzelił Keanem trzeba zaliczyć to jako podanie do przodu, gdzie piłka wyznaczała linie spalonego. Nie mogę dotrzeć do powtórki dobrej, ale jeśli dobrze pamiętam reakcje z meczu to mógł być spalony

Gol dla nas wszyscy widzieli. Kluczowa dla mnie jest decyzja Orsato żeby od razu dać karnego, widać jego determinację że nie ma on najmniejszej ochoty zobaczyć jak akcja się rozwinie. Portale Romy od razu znalazły przepis który absolutnie niszczy jego tłumaczenie o braku korzyści przy karnym. Domniemana ręka Mikiego którą bronią się oczywiście juventini - zaiste ciekawe, chłop podcięty leci na pysk i oni nazywają to podaniem. No ale dobrze wiemy że kręcenie mają w małym paluszku. Do tego Chiellini wbiegający w pole karne przed uderzeniem Veretout. To są detale, pierdoły, ale albo respektujemy wszystkie zasady albo trzymamy się tych wymyślonych na poczekaniu przez Orsato.

Jak to nie jest wypaczenie wyniku to nie wiem co jest. Nie akceptuję tłumaczeń że "trzeba grać swoje", "juve zawsze jest faworyzowane" czy "skończmy z wymówkami". Sędzia ma być dobry i uczciwy i koniec. Zaakceptowanie innego stanu rzeczy to patologiczny oportunizm.

Szkoda że o wynikach potrafi decydować coś takiego jak szczęście, którego my nie mieliśmy za grosz. Polecam zobaczyć gola Napoli wczoraj, jak gigantycznie może los pomóc przy wygranej. 99% przypadków przy strzale Cristante ten blok Bonucciego skończyłby się w bramce. Ale nie wczoraj. Wczoraj jedyny gol spotkaniu wpadł z przydzbanienia jednego zawodnika w głowę drugiego piłką z odległości 40 centymetrów. No i kontuzja Zaniolo który oczywiście świetnie wszedł w mecz... nie wiem czy z niego coś jeszcze będzie.

Zgadzam się w 100% z wypowiedziami pomeczowymi trenerów. Tak jak powiedział Allegri, nie zasłużyliśmy na porażkę. Szkoda że mimo wszystko tak jak z lacjo punktów dalej mamy 0. A Jose cała wypowiedź... jak nie on. Chyba on też trochę się zmienia.

Dawaj Jose dalej, ale przede wszystkim Pinto, w zimę i lato. Tu potrzeba więcej zawodników na poziomie, bo koncepcja jest, tylko wykonawców jakościowych trochę mało. Tak naprawdę my dopiero kończymy sprzątanie po Monchim, naprawdę niesamowite.

Forza etc.
Profil PW
Totnik Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -1
Generalnie nie trafiliśmy karnego jakby było inaczej inna byłaby rozmowa ...
Profil PW
shall Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 2
Totnik
Ja Fonsecę pamiętam zupełnie inaczej. Golenie słabych i zupełny paraliż z mocnymi. Na szybko przychodzą mi do głowy mecze z Parmą 3-0, Udine 3-0, Bologną 5-1, gdzie zamykaliśmy mecz praktycznie w pierwszej połowie, gdzie było multum niewykorzystanych setek i można było się pokusić o jeszcze większy wymiar kary. To wszystko rozsypało się bodajże pod koniec stycznia, gdzie dalej nie mogliśmy nic ugrać mocnymi, a już z zespołami z dolnej części tabeli nie szło tak gładko.
A z Mou z kim wygraliśmy gładko? Salernitana i kto? Pucharu sołtysa nie liczę. Także bądźmy sprawiedliwi oceniając całokształt pracy maślaka, a z osądami Jose wstrzymajmy się tradycyjnie do stycznia.
Mimo tego w tym zespole widać jakąś przemianę, bo mimo tego, że mamy 0 w meczach z potencjalną czołówką, to nie wychodzimy na mecz przestraszeni jak za maślaka. Śmiem twierdzić, że zarówno w meczu z laczami, jak i wczoraj byliśmy delikatnie lepsi, a na pewno nie zasługiwaliśmy z przebiegu gry na porażkę. Walki i zaangażowania też nikomu odmówić nie można. Jednak zabrakło tego czegoś, przysłowiowej kropki nad i. A może po prostu zabrakło doświadczenia?
Co do sędziowania i Orsato. Krótko. Jak ktoś wierzy w koniec calciopoli to niech sobie wierzy dalej. We Włoszech nic się nie zmienia.
Profil PW
Totnik Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 0
Bardziej mam w pamięci późnego Maślaka.
Niemniej oczywiście takie porównania to po sezonie. Niemniej niedługo będzie po 10 kolejki i niestety pracę Jose też już wstępnie na dany moment będzie można oceniać.
Wyniki w 3 kolejnych meczach będą kluczowe.
Profil PW
mold Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -1
Wiem że to nieduże pocieszenie, ale ilu z nas pamięta bezjajeczne porażki w Turynie, gdzie Juventus nas zjadał od początku do końca. Za Mourinho gramy z charakterem, ale może jeszcze piłkarsko nie dorośliśmy. Uważam, że aby pewien poziom przeskoczyć musimy wymienić Cristante, Manciniego i Ibanieza. Co do tej ostatniej dwójki jeszcze jest cień nadziei że się rozwiną, natomiast Cristante nie jest ani fizycznie ani technicznie zawodnikiem an pierwszy skład Romy.
Profil PW
CanisLupus Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 1
A Veretout jest? Według mnie, mentalnie nie jest. Piłkarsko też nic nie pokazuje ostatnio. Ani to lider ani klasowy pomocnik.
Profil PW
abruzzi Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 5
Bryan ma to, czego od niego niekoniecznie byśmy wymagali, mianowicie potrafi ładnie przerzucić i rozrzucić piłkę, ale brakuje mu całej masy rzeczy, które powinien mieć na tej pozycji. Często jest źle ustawiony, traci głupio piłkę, nie potrafiąc się zastawić, ogólnie bywa zagubiony. Dla mnie technicznie i jakościowo to taki drugi Krychowiak.

Veretout może i byłby na pierwszy skład, ale musiałby mieć obok kogoś lepszego, bo niestety też ma duże braki przede wszystkim w grze defensywnej. Niby miał jakieś lepsze momenty w ostatnich sezonach, tylko problem w tym, że niektórzy się tu podniecali Villarami, Ibanezami i ich momentami, a potem ledwo wyprzedziliśmy Sassuolo, jakimiś dwoma golami. Więc chyba tak dobrze nie było...

Mancini miał najlepszy okres na środku defensywy jak grał u boku Smallinga, który wtedy poprawiał po nim pewne rzeczy. Chłopak pokazuje, że ma charakter, potrafi zapierniczać, ale jakościowo to trochę jest przeciętny. Chyba nieprzypadkowo Mancini pomija go często w powołaniach, a jak już powoła to umieszcza na trybunach. Może by coś z niego było, ale potrzebuje obok kogoś pewniejszego niż Ibaneza, który jest - jak dla mnie - tykającą bombą. Taki trochę transfer jak kiedyś Matteo Ferrari.

Mikhtaryan, który ma - mam wrażenie - najwięcej jakości w całej kadrze ofensywnej obok Pellegriniego - nie może nic pokazać, bo jest zajechany rywalizacją w swojej czerstwej reprezentacji. Zaniolo się stara, ale trochę z niego jeździec bez głowy, jak Leao w Milanie. Szary po jednym golu robi sobie potem przerwę na pięć spotkań. Abraham, jak kiedyś Dzeko czy Mayoral (który w meczach z czołówką nie oddał celnego strzału) bez wsparcia kolegów z tyłu nic nie wymyśli.

Niby mamy jakieś tam nazwiska, ale bywa tak sobie. Mam wrażenie, że wszyscy muszą mieć dobry dzień, a Ormianin odpocząć dwa tygodnie, żeby zagrać jakiś naprawdę mocny mecz i wygrać z kimś z czołówki. Za dużo w tej kadrze negatywnych zmiennych, a na pewno plusów ujemnych jest więcej niż dodatnich.
Profil PW
Barteq Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -2
Wstępnie ocenić pracę po pierwszych 10 kolejkach sezonu? Nieźle :D To 1/4 sezonu. Kluczowe będzie to jak go zakończymy.
Profil PW
abruzzi Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 3
Do tego dochodzi jeszcze oczywiście ławka, której, tak po prawdzie, nie ma.

Wczoraj Mourinho wystosował kolejny jasny przekaz w kierunku, między innymi, kierownictwa: "Są ławki rezerwowych i ławki rezerwowych. Dziś zagraliśmy taką linią w czwórce, gdzie występ Karsdorpa był do ostatniej chwili pod znakiem zapytania. Nikt z was o tym nie wiedział. A trójka obrońców, których mieliśmy na ławce, to Reynolds, Kumbulla i Calafiori"...

... do tego Uzbek, którego dobry występ pamiętają już tylko ostatni górale. Villar, który jak ma rywala w środku boiska, a kolega z pomocy jest przy drugim rywalu, to i tak pobiegnie podwoić, a zostawi samego tego swojego typa. Diawara, czołowy w stratach, Carles Perez, który pokazał się z dobrej strony, ale tylko w meczach towarzyskich, i tak dalej.
Profil PW
Zed Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 2
Tak jak powiedział Mourinho, jest zadowolony z gry zespołu bo było widać ambicje i chęci a brakło trochę szczęścia. Jak wiadomo Juve po kiepskim początku zaczęło się odbijać, zresztą z Chelsea wygrali więc tacy ciency nie są. Potrzeba to czasu i 2 transfery żeby to fajnie wyglądało. Porażka boli ale obraz gry pozwala na patrzenie w przeszłość. Vina w końcu odpalił i pokazał parę zagrań. Niestety mecz przegrany przez kontuzję Zaniolo i słaby występ michitariana. Przecież Zaniolo ściągał na siebie 2-3 grajków i robił przestrzenie. Tak sobie myślę czy jak wróci spina to nie lepiej go wystawić na lewym skrzydle zamiast mikiego a vina jeśli potwierdzi forme jako obrońca zostanie. Myślę że piłkarze nie mają się czego wstydzić a taki nawet przegrany mecz może ich wzmocnić
Profil PW
samber Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 0
Niewyszło i tyle. Serio, bo widziałem już gorsze mecze Romy i widziałem w koszulkach Romy zawodników którym się znacznie, znacznie mniej chciało. Jakość zawodników to mamy gdzieś tak do walki o 4 miejsce i to wcale faworytami nie będziemy. Cholera wie czy Mou popełnił błędy, czy to był maks który dało się z nich w tym dniu wycisnąć. To takie wróżenie z fusów.
Profil PW
Totnik Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -1
A jacy piłkarze są na skład Romy ? Roma to nie zespół na 3 korony tylko maks 4 miejsce więc to są właśnie ci piłkarze... A czy Jose wyciśnie to 4 miejsce to się zobaczy narazie jest jako tako.
Profil PW
redrum Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 2
Szkoda że nie 3 punkty ale na prawdę fajnie się ogląda ta Romę jako całość. Myśle że klub jest w dobrych rękach i powoli to wszystko nabiera kształtów. Nie rozumiem ludzi którzy uważają że za Maślaka było taki sam mental xD
Profil PW
Totnik Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -1
Mentalem sie pnkt w tabeli nie zdobywa :)
Profil PW
CanisLupus Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -2
Abruzzi w punkt. Czyli, niby mamy dobrych piłkarzy ale tak nie do końca. Niby mamy ławkę rezerwowych ale tak raczej z nazwy. Niby Mourinho bardzo dużo tej drużynie dał ale mam wrażenie, że już dawno, spore ograniczenia tej drużyny pojął, przełknął i wie, że z nimi, wyżej wała nie podskoczy.
Profil PW
Quattro Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 5
Szanowni koledzy, brakuje wam cierpliwości. Szerszym okiem spojrzyjmy na ten sezon.
-Zatrudniono trenera z pierwszych stron gazet, ruch wokół zainteresowania As Romą wzrósł 3 krotnie. Dla mnie jest to plus.
-Pozbyto się Pastore i Zombiego. Dla mnie jest to majstersztyk Pana Pinto. Zaoszczędzono na wyj*baniu ich kilka grubych milionów euro (flak miał u nas jeszcze 2 lata umowy).
Tę dwa ruchy spowodowały, że nie oczekuję w tym sezonie niczego, może LE, a czas na budowanie kadry i awans do LM poczekajmy kolejny rok.
Ps: dodam jeszcze zmianę właściciela, też wg mnie na plus (ciężko o kogoś gorszego, wiem).

Jesteśmy na dobrej drodze, teraz dopiero nadchodzi czas na układanie kadry.
Profil PW
Adamus Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 2
Brawo Quattro. Bo niektórzy wylewają komentarze jakby wczoraj Roma była faworytem do zwycięstwa na stadionie Rubentusu.
Profil PW
Totnik Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -1
Mam wrażenie że niektórzy mają Józka za magika z czarodziejską fujarką ( z całym szacunkiem dla opinii jego małżonki) ale tego syfu co Amerykanie przez lata a (zwłaszcza niejaki Mońki) narobili w jeden sezon się nie ogarnie. Frytki i tak dużo zrobili ale jak napisał Canis wyżej wała się nie podskoczy. Realny cel to 4 miejsce z nadzieją że Frytki dalej będą czynić postęp, jak Jose tego nie wyciśnie to prawdopodobnie żaden inny trener w zasięgu Romy nie wyciśnie.
Poczekajmy do 10 kolejki jeszcze wiele do tego albo i niezbyt może się wydarzyć.
Profil PW
omd Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -2
Panowie, karny to jedyna słuszna decyzja, bramka po VAR zostałaby anulowana gdyż Miki zagrał do Abrahama ręką. Karny był dla Romy błogosławieństwem a, że ten pewny wykonawca nie strzelił to strata Romy.
https://twitter.com/i/status/1449827117479432193?fbclid=IwAR3pPaAJ11tpF1yPSLizgFZUHS_fJg6d16cSjcmM22NuikL2k1pUYkz8KdE
Profil PW
Przemek Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 1
Dużo czasu nie minęło a już karny jest określany błogosławieństwem. Za dwa dni okaże się że w sumie to Miki faulował szczesniaka i dostanie 1 mecz kary.
Profil PW
omd Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -3
Wystarczy trochę obiektywizmu bo jednak karny w tym przypadku a nie bramka to prawidłowa decyzja. Dobra jakość materiału wyjaśnia sytuacje.
Profil PW
Przemek Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 1
Obiektywnie rzecz ujmując mamy w dupie twoje wypociny. Nie graj obiektywnego Juvku
Profil PW
omd Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -3
Klasa to klasa ;) ja do tego poziomu zniżał się nie będę, jestem tutaj 5 lat i unikałem dymów ;)
Profil PW
Przemek Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 4
Jak chcesz to dam ci medal za pięć lat bycia tutaj.
A teraz bujaj się fredzlu
Profil PW
CanisLupus Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 1
Szacunek. Dałem ci wielkiego plusa dodatniego. Nie za to że masz rację ale za twój charakter. Nie wiem jak trzeba być fiśniętym, żeby być fanem Juventusu.
Profil PW
majinus Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -2
Pchnął tę piłkę ręką. Karny był dobrą decyzją.
Profil PW
Barteq Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 2
Możesz być tu i 10 lat, jakie to ma znaczenie, jeśli uaktywniasz się po meczu między naszymi drużynami po kontrowersji którą widzi cały świat i nazywasz to "błogosławieństwem". To jest unikanie dymów? Niesamowite. Podobny poziom urojeń jak z tą ręką. Zastanawia mnie jak silny musi być imperatyw, żeby przekonać siebie a potem jeszcze próbować innych do tego, że wycięty gracz, lecący na pysk dotyka przypadkowo piłki ręką, nastrzelonej chyba z minimalnej odległości przez Locatellego i to jest materiał na odgwizdanie przewinienia :D Ja wiem że Wy macie naprawdę zakrzywioną rzeczywistość i przyzwyczailiście się, że każda decyzja 50-50 (czasami ewentualnie 10-90 ;) ) jest dyktowana pod Was, ale spróbuj może tak - wyobraź sobie, że zawodnik w pasiaku upada jak Miki we WŁASNYM polu karnym i sędzia pokazuje na wapno. Wiem że obraz sędziego krzywdzącego Was wymaga pokładów wyobraźni na poziomie Jacka Kirbiego, ale może wtedy zastanowisz się nad interpretacją tego jako "celowego zagrania ręką powodującą korzyść".

I Ty piszesz coś o klasie.

https://twitter.com/RaitNaider/status/1449840274952368129/photo/1

Ja bym Mikiemu nawet żółtą dał za asystowanie rękami!
Profil PW
Romanistic Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 1
omd zapajaczyłeś.
Profil PW
Totnik Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 2
Barteq zaorane heh a tak w ogóle kiedyś ktoś banowal zbędnych delikwentów ?
Profil PW
samber Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 0
Ban? Bez przesady. Miejmy trochę zrozumienia dla chorych ludzi.
Profil PW
Przemek Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 0
Albo mam urojenia, ale z tej powturki widac ze tam nawet nie bylo zagrania reka.
I caly misterny plan obrony sedziow w pizdu
Profil PW
Adamus Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 0
* Powtórka :)
Profil PW
Zed Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: 1
Panowie, czy musimy się tu kłócić? Czy była ręką czy nie sędzia nie powinien gwizdać tak szybko tylko wytrzymać az się akcja skończy tak jak robią to liniowy przy spalonym. Od tego jest var aby zweryfikował czy ma być bramka uznana czy karny bo rękę poznien może zagrał. A tak naprawdę to wczesnej na Abrahamie byłyby karny. Rozumiem też sędziego że gwizdnął w emocjach ale to był błąd i tyle.
Profil PW
adrian Dodano: 1 miesiąc temu | Karma: -2
Sam mecz nie był zły w naszym wykonaniu aczkolwiek rok temu graliśmy z Juventusem w tej samej fazie sezonu i akurat w tamtym meczu wyglądaliśmy zdecydowanie lepiej niż teraz. Czysto statystycznie to Fonseca miał po 8 kolejkach 17 pkt (18 gdyby nie walkower) i zero porażek (na boisku) a przeciwnicy podobni jakościowo. Fajnie że mental, że nawet jakoś na te drużynę da się patrzeć ale pkt jest trochę mało. Podstawowa sprawa to czy w miarę sezonu będziemy się zwijać czy rozkręcać. Bilans bramkowy trochę lepszy w obronie i trochę gorszy w ataku. Wiem że z gówna bata nie ukręcisz ale nie po to zatrudnia się Mou żeby robił wyniki gorsze niż Fonseca. Jak nie wygra żadnego z dwóch ważnych nadchodzących meczów to będzie delikatnie mówiąc słabo.
Kartka z kalendarza
    Wydarzenie na dzisiaj (2021-12-4):
    • Brak
Shoutbox
  • abruzzi; 1 godzinę temu

    Maślak przez dwa lata wygrał raz z Lazio, Milanem i Napoli. Pokonał też Juventus, ale tego meczu nie brałbym na poważnie.

  • Totnik; 1 godzinę temu

    Maślak wygrał Derby raz? A tak to nie pamiętam kiedy ostatnio nie było łomotu od drużyn z topu.

  • CanisLupus; 10 godzin temu

    Sporting Lizbona wygrał 15 meczów z rzędu, biorąc pod uwagę wszystkie rozgrywki. Dziś może być 16-te zwycięstwo. Taka seria to by się nam przydała ;)

  • Omen; 12 godzin temu

    Myślę że nie na zawsze :) Ale racja, chyba zaczynamy pomału przyzwyczajać się do przeciętności

  • delvecchio; 13 godzin temu

    @CanisLupus Dokładnie. Takie meczyska jak kiedyś 4-0 z Judaszami bodajże z sezonu 2003/04 odeszły już raczej na zawsze w zapomnienie...

  • CanisLupus; 13 godzin temu

    Generalnie to jesteśmy średnią drużyną i gramy jak średniak. Bęcki z pierwszą czwórką to wręcz historyczny obowiązek, tradycja. Ostatnie zwycięstwo z jakimś topowym zespołem odnieśliśmy chyba jak jeszcze dwie wieże w Nowym Jorku stały.

  • Totnik; 13 godzin temu

    No jak jak można dostać od Bodo czy Venezi to dość dziwne mówić że dostać od Bologni to dolekc

  • Omen; 13 godzin temu

    Ale nie jest to oczywiście wymówka na takich rywali jak Bolonia, szanujmy się :)

  • Omen; 13 godzin temu

    Nie no, jakiś tam dołek jest biorąc pod uwagę absencje. Bądźmy fer :)

  • CanisLupus; 13 godzin temu

    W dołku to chyba jeszcze nie byliśmy. Normalnie gramy, stabilnie, jak eunuchy. Dobrze że człowiek wie teraz, czego się spodziewać po tej drużynie, bo na spokoju smary sobie przyjmę z Interem.

  • Totnik; 17 godzin temu

    Nie jesteśmy w dołku tylko na stałym poziomie - czyli becki od mocnych drużyn ... no i nie tylko.

  • delvecchio; 17 godzin temu

    Z dwa przynajmniej. Jesteśmy w małym dołku chyba znowu i jutro raczej na zero z przodu jeśli o nas chodzi

  • edemon; 19 godzin temu

    Jak myślicie, ile goli nam Edin nastuka?

  • sWV; 20 godzin temu

    @Frosti znamy tego Sukcesa nawet bramkę nam trafił :)

  • Totnik; wczoraj o 06:32

    Sarribal :) ciekawe czy jakby do nas trafił byłby taki kabaret

Tabela / Strzelcy - Serie A
Klub M P
1. SSC Napoli 15 36
2. AC Milan 15 35
3. FC Internazionale 15 34
4. Atalanta BC 15 31
5. AS Roma 15 25
6. ACF Fiorentina 15 24
Zobacz pełną tabelę
Wyniki Serie A
15. kolejka - 30/11-2/12/2021
  • Atalanta
    4 : 0
    Venezia
  • Fiorentina
    3 : 1
    Sampdoria
  • Salernitana
    0 : 2
    Juventus
  • Hellas
    0 : 0
    Cagliari
  • Inter
    2 : 0
    Spezia
  • Bologna
    1 : 0
    Roma
  • Sassuolo
    2 : 2
    Napoli
  • Genoa
    0 : 3
    Milan
  • Torino
    2 : 2
    Empoli
  • Lazio
    1 : 3
    Udinese
Ankieta

Obecnie żadna sonda nie jest aktywna

Ranking graczy / typera
Poz. Użytkownik Pkt
1 fl4shu 13000
2 Mag1907 10000
3 WolvesAS 5413
4 x305 4792
5 grubyswa 2000
Statystyki strony
  • Newsów: 25119
  • Użytkowników: 2374
  • Ostatni użytkownik: Bacho
  • Istnieje od: 6859 dni
  • Gości online (anonimowych użytkowników): 129 (0)
  • Użytkownicy online (0):