DigitalBits z problemami finansowymi

Sponsor generalny Giallorossich, jak również Interu, boryka się z poważnymi problemami finansowymi. Firma podobno staje się powoli niewypłacalna względem mediolańskiego klubu. Roma obserwuje sytuację i czeka na jej rozwój.

Załamanie na rynku kryptowalut w ciągu ostatniego roku może zacząć być odczuwalne w Serie A.

Według włoskiego dziennika ekonomicznego Il Sole 24 Ore, otwarto-źródłowy blockchain DigitalBits, którego logo pojawia się na froncie koszulek Romy i Interu, ma trudności finansowe.

Raporty mówią, że amerykańska firma nie nadąża za płatnościami na rzecz Nerazzurrich – mniej niż rok po podpisaniu czteroletniej umowy sponsorskiej z klubem.

Oczekuje się, że jutro w Monte Carlo odbędzie się spotkanie przedstawicieli Interu z dyrektorem generalnym DigitalBits, Al Burgio, w celu omówienia sytuacji.

Roma z pewnością będzie bacznie przyglądać się sytuacji, biorąc pod uwagę, że pozostały dwa lata umowy sponsorskiej z firmą. Warto jednak zauważyć, że DigitalBits nie opóźniło ani nie przegapiło żadnego ze swoich zobowiązań finansowych związanych z umową z klubem Giallorossich.

XDB, kryptowaluta DigitalBits, ma obecnie cenę 0,038718 USD, co oznacza spadek o 96,14% w porównaniu z rekordowym poziomem 1,03 USD w listopadzie ubiegłego roku.

Komentarze

Komentarze są wyłączone dla archiwalnych wpisów.

  • majkel
    29 lipca 2022, 14:26

    To digitalbits to bym jak Cygan straż miejską. Wiadomo co :)

  • abruzzi
    29 lipca 2022, 14:44

    Zabawa z tego typu firmami jest śmierdząca na samym starcie. Są to mocno niestabilne podmioty, jak i całe te kryptowaluty.

  • hako
    29 lipca 2022, 14:51

    Szkoda że pan Friedkin nie załatwił jeszcze Romie Toyoty. Może jak skończy się umowa z Hyundaiem?

  • buker7
    29 lipca 2022, 15:26

    Jest taka ewentualność że w przypadku niewypłacalności DigitalBits umowa zostanie zerwana przed czasem i logo zniknie z koszulek w trakcie sezonu?

    • Felek
      29 lipca 2022, 15:57

      Chyba że zapłacili kasę z góry :D

  • Burdisso
    29 lipca 2022, 16:22

    Co wtedy z koszulkami które już trafiły do sklepów a których już raczej z tym logo nikt nie będzie chciał