AS Roma ma przyjemność ogłosić nowe partnerstwo z Auberge Resorts Collection, w ramach którego wiodąca na świecie marka wyjątkowych luksusowych hoteli i kurortów zostaje najnowszym głównym globalnym partnerem klubu.
Roma znalazła nowego sponsora, który zastąpi Hyundaia po wygaśnięciu poprzedniej umowy z koreańskim producentem samochodów.
Najnowsza długoterminowa umowa z siecią luksusowych kurortów Auberge Resorts zapewni drużynie Mourinho sponsora, a ich logo będzie teraz pojawiać się również na odwrocie wszystkich koszulek meczowych noszonych przez pierwszy zespół, drużynę kobiet, a także Primaverę.
C'è una novità…👀@AubergeResorts 🤝 #ASRoma pic.twitter.com/ewODy1kj7p
— AS Roma (@OfficialASRoma) January 2, 2023
„Cieszymy się, że możemy współpracować z Auberge Resorts Collection, łącząc dwie instytucje, które podzielają głębokie pragnienie tworzenia wyjątkowych emocji i autentycznych więzi ze wszystkimi, którzy zdecydują się doświadczyć tego, co mamy do zaoferowania” – powiedział Dan Friedkin, prezes AS Roma.
Corriere dello Sport w dzisiejszym wydaniu odsłania szczegóły umowy i pisze o znacznej poprawie zarobków: Roma będzie zarabiać około 4 mln euro na sezon z Auberge Resorts przez następne dwa i pół roku, w porównaniu do poprzednich 2,5 mln euro, które otrzymywała od Hyundaia.
Auberge Resorts Collection dysponuje 25 butikowymi hotelami i kurortami na całym świecie oraz ponad 10 innymi obiektami w fazie rozwoju będąc jedną z najbardziej cenionych na świecie luksusowych firm hotelarskich pod względem projektów architektonicznych, dbałości o szczegóły, wyśmienitych lokali gastronomicznych oraz wysoce spersonalizowanej i wyjątkowej obsłudze.
Komentarze
Warto było poczekać na sponsora, który da więcej $. To też jest progres w stosunku do rządów Pallotty – kolejni sponsorzy przynoszą więcej kasy, mniej potem problem z FTP.
Będzie na kontrakt Brajana ;)